Wyświetlenia


WITAJCIE!!!

Dzisiaj przedstawię Wam pewne wzruszające książki obyczajowe. Według mnie fantastyka zawsze będzie najlepszym gatunkiem, lecz te 3 książki bardzo mnie poruszyły.
Mowa oczywiście o ,,O psie, który wrócił do domu” i ,,Był sobie pies” (2 części) 😊 Autorem książek jest W. Bruce Cameron
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Książka dostępna jest również jako ebook i audiobook
 Pewnie wielu z Was widziało ekranizacje tych powieści, lecz nie wszyscy czytali. Pamiętajcie: film nigdy nie jest idealną kopią wydarzeń książkowych, nie wszystko się zgadza 😉
Ten świat jest naprawdę pomerdany!
Przejdźmy do rzeczy: zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest zobaczyć świat oczami Twojego psa? Powieści W. Bruce’a Camerona  pokazują nam nierozłączną więź człowieka z psem. Są napisane humorystycznie i jednocześnie potrafią wzruszyć do łez. Dzięki nim zrozumiałem niektóre zachowania mojej suni Cziki.
Autor ma też inne książki, między innymi serię ,,Był sobie szczeniak” oraz książkę ,,Psiego najlepszego” – tych  książek niestety nie miałem okazji przeczytać Niedługo nadrobię ten czas, obecnie czytam ,,Kroniki Archeo” autorstwa Agnieszki Stelmaszyk. Ale tę serię przybliżę Wam kiedy indziej 😉

Komentarze

  1. O kurczaki! BYŁ SOBIE PIES - moja ulubiona pozycja książkowa! A na okładce Twoja Czika <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadnij kim jestem, haha
    Nie zwracaj uwagi na to, że ten komentarz jest bez sensu
    Dobr, nie ważne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty